کلیدواژه Influencer Marketing / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهتأثیرگذاران رسانههای اجتماعیمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده : شجاع، زهره ؛ کشتی دار، محمد ؛ فهیم، حسن ؛ نویسنده مسئول : پیمانی زاد، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 173 تا 193 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیبازاریابی ورزشینظریه داده بنیاداینفلوئنسرهای ورزشیبازاریابی اینفلوئنسرها
-
3.
نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : Dastgerdi، Mahdi ؛ Salimi، Mahdi ؛ Ranjbar، Nader ؛ نویسنده مسئول : Khosromanesh، Rahim ؛
مجله:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:Destination brandDigital marketingInfluencer MarketingTourists WelcomingViral Dissemination
-
5.
نویسنده : محمدی، علی ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ عباسی، عباس ؛ نویسنده مسئول : سیدعلیخانی، امیر ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 56 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 322 تا 340 )
کلیدواژه ها:افزایش درآمدمدلسازی عاملبنیاناستارتآپ ناببازاریابی از طریق اینفلوئنسرهااستارتآپ
-
6.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 495 تا 518 )
کلیدواژه ها:اینفلوئنسرانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامبازاریابی رسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
7.
نویسنده : مرجانی، محدثه ؛ نویسنده مسئول : فهیمی فر، اصغر ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 5 تا 33 )
کلیدواژه ها:مک آیور لوپسبازنمایینشانهشناسیعکاسیراجر اسکروتنزیباییشناسی تحلیلی
-
8.
نویسنده : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ نویسنده مسئول : رحیم پور، امیر ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 45 تا 70 )
کلیدواژه ها:اینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگراماینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
-
9.
نویسنده : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 صفحه - از 418 تا 446 )
کلیدواژه ها:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذاراجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
10.
نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛ نویسنده : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 366 تا 390 )
کلیدواژه ها:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)