شاه بابایی، علی/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهتأثیرگذاران رسانههای اجتماعیمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 83 تا 96 )