کلیدواژه Influencer Marketing / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : گودینی، مریم ؛ نویسنده : موقر، مرتضی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحه - از 62 تا 78 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
12.
نویسنده : Alizadeh، Sanaz ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 3452 تا 3462 )
کلیدواژه ها:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude