کلیدواژه Influencer Marketing / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : گودینی، مریم ؛ نویسنده : موقر، مرتضی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحه - از 62 تا 78 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
12.
نویسنده : Alizadeh، Sanaz ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (11 صفحه - از 3452 تا 3462 )
کلیدواژه ها:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude
-
13.
نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛ نویسنده : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیده
-
14.
نویسنده : درودی، هما ؛ محمدی، هادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1402 - شماره 36 ، ب (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 352 تا 393 )
کلیدواژه ها:کاربرانقصد خریدرسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابی اینفلوئنسرویژگیهای شخصیتی اینفلوئنسرها
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)