کلیدواژه Advertising effectiveness / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیاوشی، ملیحه ؛ نویسنده : فیروزی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحه - از 229 تا 248 )
کلیدواژه ها:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
2.
نویسنده : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتمحیط رسانهتبلیغات بومی شدهمضامین
-
3.
نویسنده مسئول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 صفحه - از 391 تا 413 )
کلیدواژه ها:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف
-
4.
نویسنده : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
5.
نویسنده : Alizadeh، Sanaz ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 3452 تا 3462 )
کلیدواژه ها:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude
-
6.
نویسنده : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1402، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 7 تا 23 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتوانظام سلامتاثربخشی تبلیغاتنگاشتشناختی
-
7.
نویسنده : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1402 - شماره 61 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شده
-
8.
نویسنده : مولایی، کیومرث ؛ عالی، صمد ؛ نویسنده مسئول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی»تابستان 1402 - شماره 31 ISC (31 صفحه - از 75 تا 105 )
کلیدواژه ها:گاز طبیعیاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAمصرفکننده خانگی
-
9.
نویسنده : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 110 تا 136 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
10.
نویسنده : فتحی، اکبر ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشبکههای اجتماعیاثربخشی تبلیغاتاینستاگرامبازاریابی مدرن