زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : جامی پور، مونا ؛ نویسنده : صبری رزم، آتنا ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:برنامه کاربردیکیفیت تجربهبحران کرونابرنامه کاربردی سلامتکاربراناطلاعاتبرنامهکیفیت تجربه مشتریپزشکانبیماراناپلیکیشن
-
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
(21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
نویسنده مسئول : ایزدی، بهزاد ؛ نویسنده : روزفراخ، عبدالله ؛ محمودیان، عابد ؛
(25 صفحه - از 44 تا 68 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددارزش هیجانیتجربة مصرفارزش عملکردیمصرف کنندگان فروشگاه ورزشیقصد خرید مجدد مصرفکنندگانفروشگاهمصرفکنندهارزشفروشگاههای ورزشی
-
نویسنده : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
(21 صفحه - از 69 تا 89 )
کلیدواژه ها:جنسیترفتار خریدبازاریابی عصبپایهالگوی حرکتی مشتریانخرید فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرفتارحرکتزنانروش
-
نویسنده مسئول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : فرزین فر، زهره ؛
(20 صفحه - از 90 تا 109 )
کلیدواژه ها:ارتباطات اجتماعی محور خانوادهارتباط همسالان در مورد مصرفاسترس نشات گرفته از محیط خانوادهرویدادهای مخرب خانوادهخرید وسواسیخانوادهارتباطات اجتماعیمحور خانوادهارتباطات اجتماعی
-
نویسنده : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
(27 صفحه - از 110 تا 136 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
نویسنده مسئول : موسوی جهرمی، یگانه ؛ نویسنده : مهرآرا، محسن ؛ خداداد کاشی، فرهاد ؛ شیرمحمدی، پگاه ؛
(19 صفحه - از 137 تا 155 )
کلیدواژه ها:تمایل به دریافتارزشگذاری اقتصادیاینستاگرامترجیحات مصرفکنندهارزشگذاری مشروط یک ونیم بعدیکاربرانارزشگذاریاقتصادشبکههای اجتماعیارزشارزشگذاری مشروط
-
نویسنده مسئول : فائض، علی ؛ نویسنده : طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
(17 صفحه - از 156 تا 172 )
کلیدواژه ها:بانک شهراستان سمنانوفاداری مشتریانابزارهای فضای مجازیرفتار مصرف کنندهمشتریمشتریانفضای مجازیبازاریابیاینترنتاطلاعات
-
نویسنده : قناعت، نگار ؛ کفاشپور، آذر ؛ نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛
(19 صفحه - از 173 تا 191 )
کلیدواژه ها:تصویر برندمحتوای تبلیغاتقصد رفتاری مصرفکنندگانمحتوای پیشبرد فروشمصرفکنندگانرسانههای اجتماعیمدیران
-
نویسنده : عراقی، مجید ؛ رستم زاده، رضا ؛ عالی، صمد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ نویسنده مسئول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
(25 صفحه - از 192 تا 216 )
کلیدواژه ها:ارزش مشارکت مشتریبازاریابی مشارکت مشتریارزش ادراک مشتریمشتریمشتریانبانکمشارکت مشتریمدلارزش طول عمر مشتریارزشپژوهش