تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : مکی زاده، وحید ؛ نویسنده : شراعی، فاطمه ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:رضایتتپسیاقتصاد اشتراکیقصد استفاده مجدداشتراکیمشتریاعتماد
-
نویسنده مسئول : بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده : اسلمی، سپیده ؛
(20 صفحه - از 20 تا 39 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندههشتگسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
نویسنده : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
(24 صفحه - از 40 تا 63 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیادتجربه مشترینظریه جریانموبایل اپلیکیشنموبایل اپکاربرانطراحیمدل
-
نویسنده : مقصودی گنجه، فرشید ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
(20 صفحه - از 64 تا 83 )
کلیدواژه ها:گرایش کارآفرینانهدانش بازارعملکرد بازاریابیقابلیت شبکهسازیبازارفروشصنعت خردهفروشی
-
نویسنده : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : احمدی، محمد ؛
(38 صفحه - از 84 تا 121 )
کلیدواژه ها:مدل مکانیابیمولفههای مکانیابیژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایشاخصهای مکانیابیفروشگاهفروشمکانمشتریانمکانیابیشاخصبازار
-
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : توره، ناصر ؛
(15 صفحه - از 122 تا 136 )
کلیدواژه ها:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
-
نویسنده مسئول : کاظمی، علی ؛ نویسنده : امامی، مهدی ؛
(21 صفحه - از 137 تا 157 )
کلیدواژه ها:ابعاد حرفه ای فروشندهوفاداری به فروشندهرفتار مصرف کنندهفروشفروشندهمشتریریسک ادراکشدهاعتماد
-
نویسنده مسئول : عبدالمنافی، سعید ؛ نویسنده : سلیمانی، مریم ؛
(22 صفحه - از 158 تا 179 )
کلیدواژه ها:ریسک درک شدهتمایل به تجارت اجتماعیارزش درک شده لذت گراسازه های تجارت اجتماعیتجارت اجتماعیاطلاعاتکاربرانمصرفکننده
-
نویسنده مسئول : نسائی، خبات ؛ نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛
(18 صفحه - از 180 تا 197 )
کلیدواژه ها:نگرشاقوام ایرانیتهدید اقتصادی ادراک شدهوابستگی قومیعرق ملی مصرفکنندهقومیتقومی