پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : صالحی، هوشیار ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ نویسنده مسئول : ایران زاده، سلیمان ؛
(22 صفحه - از 248 تا 269 )
کلیدواژه ها:نظام بانکیداده کاویتحلیل مضمونتجربه مشتری
-
نویسنده : یوسفی، ماندانا ؛ ريیسی، ایمان ؛ سهیلی، جمال الدین ؛ رهبری منش، کمال ؛ نویسنده مسئول : ایوازیان، سیمون ؛
(27 صفحه - از 270 تا 296 )
کلیدواژه ها:پست مدرنیسمنشانه شناسیمعماریجامعه مصرفیعامه پسند
-
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛
(36 صفحه - از 297 تا 332 )
کلیدواژه ها:ادراکنگرشمحصول تقلبیمحصول اصلیتداوم خرید محصول تقلبی
-
نویسنده : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
(20 صفحه - از 333 تا 352 )
کلیدواژه ها:بازاریابینظریهی داده بنیادرفتار ضدمصرفرفتار مصرف کننده و بازار ایران
-
نویسنده : دلیر، الهه ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، مریم ؛
(29 صفحه - از 219 تا 247 )
کلیدواژه ها:خانوارهای روستاییرفتار مصرف کنندهشهرستان خوافرفتار اکولوژیکی
-
نویسنده : الماسی تبار، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
(20 صفحه - از 199 تا 218 )
کلیدواژه ها:تمایل مشتریتئوری رفتار برنامهریزیشدهعوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکننده
-
نویسنده : عرب احمدی، حامد ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ نویسنده مسئول : حیدریه، سیدعبدالله ؛
(25 صفحه - از 174 تا 198 )
کلیدواژه ها:دیمتل فازیخریدهای برنامه ریزی نشدهمحصولات نوستالوژیکتحلیل شبکه فازی و معادلات ساختاری تفسیری
-
نویسنده : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛
(25 صفحه - از 149 تا 173 )
کلیدواژه ها:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کننده
-
نویسنده : میر، سعید ؛ نویسنده مسئول : رشیدپور، علی ؛
(15 صفحه - از 134 تا 148 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندتکنیک دلفی فازیبرندارتقاء شخصیت برند
-
نویسنده : دارابی، مسعود ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : عزیزیان کهن، نسرین ؛
(22 صفحه - از 112 تا 133 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتصمیم به خریدبازاریابی عصبیامواج مغزینام نما
-
نویسنده : حسن زاده، محمود ؛ احمدی، پرویز ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
(22 صفحه - از 90 تا 111 )
کلیدواژه ها:حمایت از کالای ایرانیعدم انطباق در رفتار مصرفکنندهنگرش به خودرو داخلیرفتار خرید خودرو داخلیبازار خودرو ایران
-
نویسنده مسئول : صادقی مال امیری، منصور ؛
(22 صفحه - از 68 تا 89 )
کلیدواژه ها:رضایتمنافع تجارت الکترونیکخریدار/ مصرفکنندهخرید سریعترخرید ارزانتر
-
نویسنده مسئول : جامی پور، مونا ؛ نویسنده : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
(22 صفحه - از 46 تا 67 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
نویسنده مسئول : ارشادی، محمد جواد ؛ نویسنده : مقدم، زهرا ؛
(22 صفحه - از 24 تا 45 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیکیفیت خدماتوب کوالایکوالپایگاه گنج
-
نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛ مولايی، سوران ؛ نویسنده مسئول : شاکری، رویا ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:قصد خریدویژگیهای روانشناختی اجتماعیچشم و همچشمی