کلیدواژه رهبران عقیده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛ نویسنده : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیده
-
2.
نویسنده : درودی، هما ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:تبلیغات افواهیتوصیه کننده شبیهتوصیه کننده متخصصتوصیه کننده معتبررهبران عقیدهارتباطات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رسانه ای 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)