کلیدواژه بازاریابی رسانة اجتماعی / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسلامی، مریم ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:مهارت آموزی»بهار 1402 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 53 تا 80 )
کلیدواژه ها:تصویر برندبازاریابی رسانه اجتماعیمحتوای تبلیغیمحتوای ترفیعیقصد رفتاری.تصویررسانههای اجتماعیآموزشگاهمحتوای رسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (15 صفحه - از 9 تا 23 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانه اجتماعیکتابشناسی و علم سنجیتحقیقات اسلامی
-
3.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 495 تا 518 )
کلیدواژه ها:اینفلوئنسرانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامبازاریابی رسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
4.
نویسنده : مرادی، مرضیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (17 صفحه - از 1188 تا 1204 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتال قصد خرید ارزش ویژه برند بازاریابی رسانه اجتماعی بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان
-
5.
نویسنده : رحمان نژاد، محمد ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحه - از 127 تا 141 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ایمیلیبازاریابی رسانه اجتماعیبازاریابی وبسایتیبازاریابی به وسیله اینفلوینسرهابازاریابیتبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیاینفلوئنسراطلاعاتمشتریانرسانههای اجتماعی
-
6.
نویسنده : اسمعیلی مهیاری، مصطفی ؛ نورمندی پور، وحید ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (27 صفحه - از 117 تا 143 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیاسپانسرشیپمطالعه علم سنجی
-
7.
نویسنده : مهدویان، آرزو ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (27 صفحه - از 545 تا 571 )
کلیدواژه ها: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ
-
8.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : اسکندری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 199 تا 220 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
9.
نویسنده : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : اندرواژ، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 ، B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 112 تا 129 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیادفروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندبازاریابی رسانه اجتماعیمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
10.
نویسنده مسئول : علم، زهرا ؛ نویسنده : سید عامری، میرحسن ؛ خبیری، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 ، ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:باشگاه ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیفوتبال و بازاریابی ورزشی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)