طاهرپور کلانتری، هادی/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ملی 1 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده : عزیزی، علیرضا ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت ، ملی (13 صفحه - از 199 تا 211 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برند سبزمحصولات سبزاستراتژی های بازاریابی سبزقصد خرید سبز
-
2.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
3.
نویسنده : اسلامی، مریم ؛ طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:مهارت آموزی»بهار 1402 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 53 تا 80 )
کلیدواژه ها:تصویر برندبازاریابی رسانه اجتماعیمحتوای تبلیغیمحتوای ترفیعیقصد رفتاری.تصویررسانههای اجتماعیآموزشگاهمحتوای رسانههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : نورمحمدزاده، نازنین ؛ میرزاده، احسان ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالتبلیغات دهان به دهان الکترونیکاعتمادمقبولیت اطلاعات
-
5.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
6.
نویسنده : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (10 صفحه - از 2178 تا 2187 )
کلیدواژه ها: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
7.
نویسنده : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 ، ج (وزارت علوم (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد