کلیدواژه marketing of the field of innovation diffusion / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابوالفتحی، احسان ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1397 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:مدلسازی مبتنی بر عاملآناتومی عملیّاتیبازاریابی حوزه ی انتشار نوآوریمدلارتباطاتمدلسازی مبتنی بر عاملعامـلنوآوریبـا
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های نوین در تصمیم گیری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)