کلیدواژه Need for uniqueness. / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نویسنده : رسولیان، محسن ؛ بوجاری، حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحه - از 47 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت درک شدهمنحصر به فرد بودنفرایند خریدارزش احساسیرفتار مصرف کنندهبرند
-
2.
نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ نویسنده : غیور، مرتضی ؛ چمنی هروی، تکتم ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:عشق برنداصالت برندنیاز به منحصر بفرد بودنهتل های پنج ستاره شهر مشهد
-
3.
نویسنده : انصاری پور، سمیه ؛ خاکباز، عظیمه سادات ؛ نویسنده مسئول : سهرابی، روح اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 436 تا 454 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبرتریرفتار متکبرانه مصرفکنندهنیاز به منحصربهفرد بودنمصرفپژوهشبـهبـا
-
4.
نویسنده مسئول : رستگار، احمد ؛ نویسنده : صیف، محمد حسن ؛ رستاد، داوود ؛ علی زاده، سیما ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1402، سال پانزدهم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 151 تا 164 )
کلیدواژه ها:محیط زیستنوگرایی مصرف کنندهنیاز به بیهمتاییمزایای پافشاری در ایدهتمایل مصرف سبز
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه گردشگری و توسعه 1 |
نشریه مدیریت توسعه و تحول 1 |
نشریه مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |