کلیدواژه online brand consumer interactions / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ محمدی کوشکی، احمد ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 ، الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 169 تا 206 )
کلیدواژه ها:مشوقهاهویت جوامع برندتعاملات آنلاین برند مصرف کنندهوفاداری به برندبرنـد
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)