کلیدواژه Param> / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : صادقی، محسن ؛
مجله:ادبیات عرفانی»زمستان 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 9 تا 33 )
کلیدواژه ها:Param>فعل ربطی ایدآیدقصة شفاهیزبان پارتی (پهلوی اشکانی)آید <طبقاتالصوفیهگویشهای ایرانیگویشخراسان
-
2.
نویسنده : اجلی، مهدی ؛
مجله:پژوهشهای نوین در ارزیابی عملکرد»تابستان 1402، دوره دوم - شماره 2 (11 صفحه - از 146 تا 156 )
کلیدواژه ها:عوامل کلیدی موفقیت4دلفی فازیParam>صنعت 0صنعت 04<سواراانقلاب صنعتی چهارمصنعت روی
-
3.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : عباس زاده قره تکان، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیParam>مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی<توسعه نوآوری محصول<عملکردبازاریابی< دانش مشتری<
-
4.
نویسنده : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ Beedel، Morteza ؛
مجله:Teaching English Language»August 2007, Volume 2 - Number 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:Grammar InstructionError CorrectionExplicitimplicit learningParam>form focusmeaning focusexplicitimplicit learning<
-
5.
نویسنده : Foroozandeh، Elham ؛ Riazi، Abdolmehdi ؛ Sadighi، Firooz ؛
مجله:Teaching English Language»August 2007, Volume 2 - Number 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 71 تا 100 )
کلیدواژه ها:CIPP ModelProgram EvaluationParam>(officialimplemented) curriculumQSR Analysis(officialimplemented) curriculum<
-
6.
نویسنده : Marefat، Fahime ؛ Moradian، Mahmoodreza ؛
مجله:Teaching English Language»August 2007, Volume 2 - Number 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:ExplicitImplicitform recognitionmeaning recognitionParam>input modificationlexical elaborationelaborative devicesinput modificationexplicit<
-
7.
نویسنده : Zohoori، Akhtar ؛ Nabizadeh، Rakhshandeh ؛ Azimi، Hadi ؛
مجله:Teaching English Language»January 2008, Volume 1 - Number 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 131 تا 144 )
کلیدواژه ها:DramaParam>Live Dramatic PerformanceLiterature StudentsLive Dramatic PerformanceLiterature Students<