کلیدواژه Patient satisfaction / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خدابخش، محمد ؛ سالاری، سیدعلی ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (9 صفحه - از 374 تا 382 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیرضایت بیمارانکیفیت دست دندان
-
2.
نویسنده : Jahanshahee Nezhad، Farshid ؛ Zamani Babgohari، Ali ؛ نویسنده مسئول : Taghizadeh-Yazdi، Mohammadreza ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 116 تا 137 )
کلیدواژه ها:Kano ModelPatient satisfactionHealth Information TechnologyAHP TechniqueQFD model
-
3.
نویسنده مسئول : احمدی، منیژه ؛ نویسنده : بارانی، صمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1401 - شماره 149 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 52 تا 62 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرهبری تحولآفرینرضایت بیمارانتوانمندسازی ساختاری
-
4.
نویسنده : سلیمی، رسول ؛ محمودی، لیلی ؛ مرادی، عباس ؛ گرایی، امین ؛ نویسنده مسئول : واسعی، محمد ؛
مجله:پزشکی قانونی ایران»تابستان 1401، سال بیست و هشتم - شماره 105 (6 صفحه - از 65 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی بیمارشکایتبخش اورژانس
-
5.
نویسنده : Mahdavitaree، R ؛ Mousavi، B ؛ Fani، M ؛ نویسنده مسئول : Esmaeili، R ؛
مجله:طب جانباز»Winter 2022,Volume14 - Number 1 ISC (6 صفحه - از 37 تا 42 )
کلیدواژه ها:quality of lifePatient satisfactionSurvivorsSpiritual Therapiescovid-19
-
6.
نویسنده مسئول : Rashid Alismaili، Saleh Nasser ؛ نویسنده : Shanmugam، Mohana ؛ Kasim، Hairoladenan ؛ Magalingam، Pritheega ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 55 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 235 تا 244 )
کلیدواژه ها:Patient satisfactionHospital Information SystemPatient loyalty
-
7.
نویسنده مسئول : Rashid Alismaili، Saleh Nasser ؛ نویسنده : Shanmugam، Mohana ؛ Kasim، Hairoladenan ؛ Magalingam، Pritheega ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 55 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 223 تا 234 )
کلیدواژه ها:Patient satisfactionHospital Information SystemUTAUTPatient loyalty
-
8.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : ملول، پوریا ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 197 تا 210 )
کلیدواژه ها:شکست خدمتاستراتژیهای بازیابی شکستصنعت سلامترضایت بیماربازیابیشکستمشتریرضایت مشتریرضایتبیمارخدمت
-
9.
نویسنده : صمدزاده، امیرحسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 51 تا 69 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارانوفاداری بیمارانرفتار اخلاقیکیفیت خدماتتصویر برند
-
10.
نویسنده مسئول : آقایی، اصغر ؛ نویسنده : طاهری، حسین ؛ کریمی، قدرت اله ؛
مجله:طب انتظامی»زمستان 1398، سال نهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (7 صفحه - از 28 تا 34 )
کلیدواژه ها:وضعیت تغذیهبیمارانرضایت بیمارطبخسیستم های توزیع بیمارستان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)