کلیدواژه perceived authenticity / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شکور، علی ؛ نویسنده : یاپنگ غراوی، محمد ؛ فیضی، سلمان ؛ سلیمی سبحان، محمدرضا ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»تابستان 1400- شماره 63 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 205 تا 225 )
کلیدواژه ها:شهر اردبیلتصویر مقصدقصد بازدید مجدداصالت ادراک شدهتجربه به یادماندنی
-
2.
The influence of event attributes on tourist’s loyalty: Evidence from the Ashoura event in Yazd City
نویسنده مسئول : Nikraftar، T ؛ نویسنده : Jalali، M ؛
مجله:International Journal of Human Capital in Urban Management»Spring 2019 , Volume 4 - Number 14 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 119 تا 126 )
کلیدواژه ها:LoyaltyFacilitiesAshoura eventEvent Satisfactionperceived authenticity