کلیدواژه Perceived Brand Value / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خانجانی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (13 صفحه - از 18 تا 30 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده برندقدرت ارتباط برندبرندهای خرده فروشیفروشگاه های لوازم خانگی
-
2.
نویسنده : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 15 تا 44 )
کلیدواژه ها:عشق به برندارزش درک شده برندمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند خرده فروشیبرنـدهـاخـردههــا