کلیدواژه post test / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی اثربخشی آموزشهای مدارس قرآنی بر مهارت روخوانی فارسی دانشآموزان مقطع ابتدایی مدارس شهر بردسکن
نویسنده : ایرانی، یوسف ؛ ضرغامی، حسین ؛ ضرغامی، حسن ؛
مجله:مطالعات تربیتی و اجتماعی قرآن و عترت»بهار و تابستان 1398، سال دوم - شماره 3 (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:تحلیل کوواریانسمدارس قرآنیپیشآزمونپسآزمونگروه کنترلنمودار شبکهایگروه آزمایش
-
2.
نویسنده : نیکان مهر، مریم ؛ کوتی، لیلا ؛ اسلامی، ارمغان ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، کاوه ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار 1398، دوره دهم - شماره 1 (8 صفحه - از 41 تا 48 )
کلیدواژه ها:ارزشیابی تکوینیداروسازیپیش آزمونپس آزمونیادگیری
-
3.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Mohseni، Fatemeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 65 تا 77 )
کلیدواژه ها:planningraisingself-purificationAwarenessmetacognitivereading strategymonitoringreading comprehension.ESPIranIranianEFLCivil EngineeringESP Learners
-
4.
نویسنده : Rouhi، Afsar ؛ Vafadar، Hossein ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2014، Volume 8 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 59 تا 89 )
کلیدواژه ها:L2 writingweb based CFcollaborative CFconcordancingCFANOVAEnglishParticipantsPosttestEFL