کلیدواژه Quality of service provided / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 239 تا 277 )
کلیدواژه ها:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 239 تا 277 )
کلیدواژه ها:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی
-
3.
نویسنده مسئول : عزیزی، زهره ؛ نویسنده : مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1400، سال یازدهم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماترضایتمندیاشتیاق به بازگشتسودمندی درکشده
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی 1 |