کلیدواژه Religious Marketing / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اصفهانیان، محمود ؛ شرفالدين، سيدحسين ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1402 - شماره 29 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (26 صفحه - از 196 تا 221 )
کلیدواژه ها:تبلیغدعوتبازاریابیبازاریابی دین
-
2.
نویسنده : کلاته ساداتی، احمد ؛
مجله:اندیشه نوین دینی»زمستان 1393 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:هزينهانتخاب عقلانيبازار دينينمانام دينيفايدهبستر سكولاراسلامعقلانیتنظریهنظریه انتخاب عقلانیسکولاراقتصاد