کلیدواژه sale services / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا
-
2.
نویسنده مسئول : جلیلیان، کامران ؛ نویسنده : نصیری، کامله ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (13 صفحه - از 137 تا 149 )
کلیدواژه ها:کنترل بهینهرضایت مشتریبرنامهریزی پویاخدمات فروشکنترل بهینه.