کلیدواژه Self-congruence / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ لاکانی، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغبرداشت نخستین مشتری از شخصیت مبلّغتجانس خودانگارهتبلیغمشتری
-
2.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : نعمت پور، محمد ؛ عشریه، امید ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1397، سال نهم - شماره 1 ISC (16 صفحه - از 491 تا 506 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندشخصیت مقصدهمخوانی خودپندارهمیل به بازدید مجدد
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)