کلیدواژه Service Quality Model / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Shaikhul Hasan، Mohammad ؛ Anusaksathien، Kantabhat ؛ Siripornpibul، Taweesak ؛ Narattharaksa، Kanida ؛
مجله:Iranian Rehabilitation Journal»December 2020, Volume 18 - Number 4 (12 صفحه - از 485 تا 496 )
کلیدواژه ها:Service Quality ModelPatient expectationPatient perceptionPost-strokeRehabilitation service quality
-
2.
نویسنده مسئول : فلاح تفتی، حامد ؛ نویسنده : حیدری کوشکنو، مجید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 211 تا 231 )
کلیدواژه ها:شهر یزدخدمات گردشگریمدل کیفیت خدماتدفاتر گردشگری
-
3.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
مجله:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 40 تا 45 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینانعوامل ملموس
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه گردشگری و توسعه 1 |
نشریه Iranian Rehabilitation Journal 1 |
نشریه طب جانباز 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)