کلیدواژه social emotional learning / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احراری، عمادالدین ؛ نویسنده مسئول : فرید، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1402 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 343 تا 368 )
کلیدواژه ها:پیوند با مدرسهقلدریقربانیشدنیادگیری اجتماعی-هیجانی
-
2.
نویسنده : اسفندیاری، فریبا ؛ رضایی، آذرمیدخت ؛ کاظمی، سلطانعلی ؛ نویسنده مسئول : برزگر، مجید ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 43 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (32 صفحه - از 203 تا 234 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگیاختلال سلوکیادگیری اجتماعی هیجانی
-
3.
نویسنده : فتحی آذر، اسکندر ؛ میرنسب، میرمحمود ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ نویسنده مسئول : احراری، غفور ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1399- شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 44 تا 58 )
کلیدواژه ها:تحلیل خوشه ایرضایت از مدرسهشایستگی های روانی – اجتماعییادگیری اجتماعی - هیجانی
-
4.
نویسنده مسئول : عاشوری، مجتبی ؛ نویسنده : بدری، رحیم ؛ واحدی، شهرام ؛ محبی، مینا ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1399 - شماره 64 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 437 تا 447 )
کلیدواژه ها:انگیزش تحصیلیخودکارآمدی تحصیلییادگیری اجتماعیـ هیجانی
-
5.
نویسنده مسئول : آریاپوران، سعید ؛ نویسنده : اعتمادی زاده، هدایت الله ؛
مجله:تدریس پژوهی»بهار 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدیریت کلاسسواد هیجانیدانشآموزان ابتدایییادگیری اجتماعی هیجانیتعامل معلم –دانشآموزمعلمدانشآموزاناجتماعییادگیری اجتماعی
-
6.
نویسنده : فرنودیان، پریسا ؛ ابوالمعالی، خدیجه ؛ هاشمیان، کیانوش ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1398، سال دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:روایی و پایایییادگیری اجتماعی هیجانیهیجانییادگیری اجتماعیدانشآموزانمدیریتSocial Emotional Learningپژوهشمدل
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، دکتر سارا ؛
مجله:رویش روان شناسی»مرداد 1398 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 67 تا 76 )
کلیدواژه ها:رویکردهای تربیتییادگیری اجتماعی هیجانیارتقای جو کلاسهیجانییادگیری اجتماعیمدرسهکلاسدانشآموزانبرنامهمهارتمداخلهایکودکانمعلمان
-
8.
نویسنده : Khosrotash، Parisa ؛ Abolmaali Alhosseini، Khadijeh ؛
مجله:International Journal of Psychology»Winter and Spring 2019, Volume 13 - Number 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:Math Learning DisabilityExecutive FunctionsMathematical performanceCollaborative for Academic Social and Emotional LearningSocial Emotional LearningInterventionCASELEFSELIran