کلیدواژه Special brand value / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خسروی، مریم ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی، محمد ؛ نویسنده مسئول : فریدچهر، الهام ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1403 - شماره 125 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرویکرد آمیختهروش داده بنیادتصویر ذهنی مشتریانفروشگاههایپراستار
-
2.
نویسنده : محمدی، حسین ؛ پیرزاد، دکتر علی ؛ انوری، دکتر علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی باغملک، دکتر جهانبخش ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 137 تا 147 )
کلیدواژه ها:سازمانهای پروژه محوربرندسازی اخلاقیارزش ویژه برند