کلیدواژه Target Market / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نجفی علمدارلو، حامد ؛ حسنی، یوسف ؛
مجله:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»پاییز 1388- شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:صادراتDRCساختار بازارمزيت نسبيبازارهاي هدفزيره ي سبزشاخص ادغام جهانيوارداتبازارشاخص
-
2.
نویسنده : وندشعاری، علی ؛ نادعلیان، احمد ؛ شیرازی، علی اصغر ؛
مجله:گلجام»پاییز 1389 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافبازارهای هدفسلیقه مشتریان بازار های هدفابزار فناوری اطلاعات
-
3.
نویسنده : موسوی گیلانی، سید رضا ؛ اسدی، حسن ؛ سجادی، سید نصرالله ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:بازار هدفگردشگری ورزشیبخش بندی بازار
-
4.
نویسنده : امیر نژاد، حمید ؛ شهابی، سعید ؛ نویدی، حامد ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»تابستان 1394 - شماره 90 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 217 تا 245 )
کلیدواژه ها:مزیت نسبیبازار هدفساختار بازارmarket structureComparative Advantageکشمشنقشه¬ریزی تجاریادغام جهانی؛ RaisinsTarget MarketTrading MapGlobal Integration
-
5.
بخش بندی بازار گردشگری ورزشی شهر کلن آلمان برای گردشگران خارجی براساس ملیت و جاذبه های طبیعی - ورزشی
نویسنده مسئول : حسینی، سیده مرجان ؛ نویسنده : اصفهانی، نوشین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:ملیتبازار هدفبخش بندی بازار، گردشگریگردشگری ورزشی ،جاذبه های طبیعی ورزشی
-
6.
نویسنده : راحلی، حسین ؛
مجله:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»زمستان 1396 - شماره 36 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:بخش کشاورزیمزیت نسبیآذربایجان شرقیتاکسونومی عددیبازار هدف
-
7.
نویسنده : منصوری، علیرضا ؛ کاظمی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 23 تا 54 )
کلیدواژه ها:انتخاب بازار بین المللیرویکرد غربالگری بازاربازار هدفشاخص های کلان
-
8.
نویسنده مسئول : امین طهماسبی، حمزه ؛ نویسنده : سلطونی، آرزو ؛
مجله:گلجام»بهار و تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:صادراتفرش دستبافتصمیمگیری چندمعیارهبازار هدفدیمتل فازی
-
9.
نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛ نویسنده : محمودی، سید محمد ؛ سلطانی، مرتضی ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازار هدفتبلیغات دهان به دهانبذرپاشیارتباطات و شبکهسازی
-
10.
نویسنده : شافعي، رضا ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ مولایی، سوران ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 201 تا 226 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافکردستانکرمانشاهبرندینگنظام بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)