کلیدواژه Undergraduate course / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : آزاد، عبدالرضا ؛ نویسنده : احمدی، وحید ؛
مجله:هنر مدیریت سبز»بهار 1402 - شماره 5 (14 صفحه - از 7 تا 20 )
کلیدواژه ها:دوره کارشناسیآموزش معماریهدف آموزشیسرفصلهای معماریدروس معماری
-
2.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
نویسنده : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ ابراهیمی، احمد ؛ ربانی، دکتر علی ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 333 تا 364 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدیاددهی-یادگیری خودراهبرویژگیهای نسلیروشهمکارانویژگیهای نسلی
-
3.
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، دکتر سید ابراهیم ؛
مجله:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 69 تا 98 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری دیالوژیک
-
4.
نویسنده مسئول : حجازی، سیدشهاب الدین ؛ نویسنده : بحرینی بهزادی، نیما ؛
مجله:علوم و فنون نظامی»تابستان 1400 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:کیفیت آموزشیدوره کارشناسیدانشگاههای افسری آجا و الگوی ارزشیابی سیپ
-
5.
نویسنده : رحیمی، اسماعیل ؛ احقر، قدسی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله:تدریس پژوهی»تابستان 1400 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 131 تا 155 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیدوره کارشناسیکارورزیدانشگاه فرهنگیانالگوی برنامه درسیبرنامه درسی کارورزیمعلمان
-
6.
نویسنده : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 203 تا 227 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری پروژهمحورویژگیهای نسلی
-
7.
نویسنده : معروفی، یحیی ؛ یوسف زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : میرزایی فر، داوود ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1397 - شماره 23 ISC (36 صفحه - از 81 تا 116 )
کلیدواژه ها:دوره کارشناسیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیدانشگاه فرهنگیانارزشیابی کیفیت برنامه درسی