کلیدواژه Viral Promotional Advergames / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حیدری هراتمه، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1403، دوره شانزدهم - شماره 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 723 تا 748 )
کلیدواژه ها:بازیگوشیغرقگیبازی تبلیغاتی ویروسیارزش جوایز
-
2.
نویسنده مسئول : حیدری هراتمه، مصطفی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (19 صفحه - از 84 تا 102 )
کلیدواژه ها:بازی تبلیغاتی به قصد آگهیبازی تبلیغاتی به قصد جایزهبازیهای تبلیغاتی ویروسیاشتراکگذاری اطلاعات شخصیغرقگیبازیکنانبازی تبلیغاتی ویروسی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
flowغرقگیبازی تبلیغاتی ویروسیSharing Personal DataValue of PrizesPromotional Gameبازی تبلیغاتی به قصد جایزهبازیگوشیAdvertising game for advertising purposesارزش جوایزاشتراکگذاری اطلاعات شخصیPlayfulnessبازیهای تبلیغاتی ویروسیبازی تبلیغاتی به قصد آگهی
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)