December 2016, Volume5 - Number 10
-
نویسنده مسئول : Hosseini، Fatemeh ؛ نویسنده : Rassaei، Ehsan ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:vocabulary knowledgeGlossingCode-mixing
-
نویسنده مسئول : Keyvanfar، Arshya ؛ نویسنده : Darabi، Mohammad Reza ؛
(22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentFormative assessmentZPDteacessor
-
نویسنده مسئول : Maroofi، Sanaz ؛ نویسنده : Ghaemi، Hamed ؛
(34 صفحه - از 55 تا 88 )
کلیدواژه ها:genderEFL Teachersburnoutand experienceaffective construct
-
نویسنده مسئول : Nikroo، Mansoureh ؛ نویسنده : Behjat، Fatemeh ؛ Zareian، Arash ؛
(16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:gameFlash cardSpatial and Temporal Prepositions
-
نویسنده مسئول : Tayebi، Ghasem ؛ نویسنده : Marefat، Sara ؛
(23 صفحه - از 123 تا 145 )
کلیدواژه ها:Sentence makingVisual learning stylesWord list learning (Rote learning)
-
نویسنده مسئول : Rezayat، Elahe ؛ نویسنده : Bavali، Mohammad ؛
(21 صفحه - از 147 تا 167 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningAssessmentEFL learnersvocabulary teachingDynamic Assessment
-
نویسنده : Ghazi، Sara ؛ نویسنده مسئول : Zamanian، Mostafa ؛
(13 صفحه - از 169 تا 181 )
کلیدواژه ها:prepositionsAsynchronous corrective feedbackConventional corrective feedback