Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Odia، Lucky Osaretin ؛
(13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:Innovationentrepreneurial leadershipSocial institutionsEntrepreneurial SocietyEntrepreneurial Ambience
-
نویسنده : Merikhnejadasl، Akram ؛ Mokhtarpour، Mehdi ؛ نویسنده مسئول : Zare، Zahra ؛
(9 صفحه - از 15 تا 23 )
کلیدواژه ها:Pierre BourdieuFamilylifestyleContent analysisnovel1980s1940s
-
نویسنده : Majidi، Fereshteh ؛ Khojasteh Bagherzadeh، Hasan ؛ Nejati Hosseini، Seyed Mahmoud ؛ نویسنده مسئول : Rahmanzadeh، Seyed Ali ؛
(10 صفحه - از 25 تا 34 )
کلیدواژه ها:discourse analysisRepresentationcultural valuerevolutionary cinemapost-revolutionary Iranian cinema
-
نویسنده : Zandmoghadam، Mohammad Reza ؛
(8 صفحه - از 35 تا 42 )
کلیدواژه ها:Urban planningurban characteristicsIran’s new citiesconstruction of new cities
-
نویسنده : Ostovari، Nazanin ؛ نویسنده مسئول : Mohamadpour، Sara ؛
(11 صفحه - از 43 تا 53 )
کلیدواژه ها:social networksEducational FunctionInformative functionEntertainment functionGuidance functionPrevention of drug addiction
-
نویسنده : Farhadian Babadi، Farzaneh ؛ Azkia، Mostafa ؛ نویسنده مسئول : Mohseni Tabrizi، Alireza ؛
(11 صفحه - از 55 تا 65 )
کلیدواژه ها:lifestyleCultural ConsumptionEnvironmental BehaviorMaterial ConsumptionReasonable Consumption
-
نویسنده : Navabakhsh، Mehrdad ؛ Motaghi، Ibrahim ؛ نویسنده مسئول : Jamshidi، Maryam ؛
(9 صفحه - از 67 تا 75 )
کلیدواژه ها:DiscourseIrandiscourse analysisHashemi RafsanjaniPresidentanti-WesternismAmerica (U.S.)Western phobiaSeyed Mohammad Khatami
-
نویسنده : Ghanimi، Mohammad Hossein ؛ Sadafi، Zabihollah ؛ نویسنده مسئول : Maadani، Saeed ؛
(16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:genderrevolutionwomenfeminismDiscrimination
-
نویسنده : Khodabandelou، Mohammad ؛ Rahmani Firouzjah، Ali ؛ نویسنده مسئول : Golipour، Majedeh ؛
(10 صفحه - از 93 تا 102 )
کلیدواژه ها:Social Policiestrust and social participation
-
نویسنده : Javanmard، Kamal ؛
(13 صفحه - از 103 تا 115 )
کلیدواژه ها:Cultural CapitalPersonal IdentityBody Managementsocial classMedia Consumption