Summer 2022, Volume 2 - Number 3
-
نویسنده مسئول : Azizi، Bahador ؛ نویسنده : Mahmoudi، Ahmad ؛ Aminzadeh، Reza ؛ Esmaeil Niaganji، Somayeh ؛
(10 صفحه - از 259 تا 268 )
کلیدواژه ها:AspirationsFootball refereeingRefereeing brandSOAR strategic model.
-
نویسنده مسئول : Kiani، Mohammad saeid ؛ نویسنده : Nazari، Leila ؛
(9 صفحه - از 269 تا 277 )
کلیدواژه ها:reliabilityCommunicationcustomer loyaltyWord of MouthShip lounges
-
نویسنده مسئول : Mohammadi Kazemzadeh، Vahid ؛ نویسنده : ghavamsefat، Moosa ؛ Balkhi، Mohammad ؛
(12 صفحه - از 278 تا 289 )
کلیدواژه ها:EquipmentArmed ForcesSports CommitmentArmed Forces Physical Education
-
نویسنده مسئول : Azarbaijani، Mohammad Ali ؛ نویسنده : Esmaeili، Ebrahim ؛
(7 صفحه - از 290 تا 296 )
کلیدواژه ها:BalanceTestosteroneagilityinsomniareaction timeguardingsaliva cortisol
-
نویسنده مسئول : Vaez mousavi، Mohammad ؛ نویسنده : Mokhtari، Pouneh ؛
(10 صفحه - از 297 تا 306 )
کلیدواژه ها:Heart ratearousalskin conductance levelBasketball Free ThrowvigilancePsychophysiology
-
نویسنده مسئول : Tarighi، Rasoul ؛ نویسنده : sheykh، masoumeh ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛
(8 صفحه - از 307 تا 314 )
کلیدواژه ها:Brand IdentityBrandingBrand Personalitybrand recognitionFan Loyalty
-
نویسنده : AbdolBaghi، Mousa ؛ PoorSoltani Zandi، Hossein ؛ Safania، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : NikBakhsh، Reza ؛
(10 صفحه - از 315 تا 324 )
کلیدواژه ها:FansFootballSuperstitionInterpretive Structural Model