تابستان 1401 - شماره 26 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
(15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
نویسنده : فخرحسینی، سید فخرالدین ؛ کاویانی، میثم ؛
(12 صفحه - از 31 تا 42 )
کلیدواژه ها:مدیریت سودافشاعملکرد مالی واقعی
-
نویسنده : پرندین، کاوه ؛ مهری، احسان ؛ نویسنده مسئول : وقفی، سید حسام ؛
(17 صفحه - از 43 تا 59 )
کلیدواژه ها:کیفیت حسابرسیپایداری سوداندازه موسسه حسابرسیقدمت موسسه حسابرسی و شهرت موسسه حسابرسی
-
نویسنده : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ طیاران، شهرزاد ؛ درویش زاده، امید ؛
(13 صفحه - از 61 تا 73 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانشهرت سازمانی
-
نویسنده مسئول : کاشانی، غلامرضا ؛ نویسنده : عرفانی، افشین ؛
(14 صفحه - از 74 تا 87 )
کلیدواژه ها:رهبری اخلاقیخستگی هیجانیمدل سازی معادلات ساختاریتوانمند سازی روانشناختی