October 2024, Volume 13 - Issue 4
-
نویسنده مسئول : Tahtah Mina، Fatima ؛ نویسنده : Tahtah Mina، Afsana ؛ Zamani، Laila ؛ Pourshahi Aghche Kande، Narges ؛
(6 صفحه - از 250 تا 255 )
کلیدواژه ها:teacherAcademic AchievementinterestSkillExperience
-
نویسنده مسئول : Farmani، Hosein ؛ نویسنده : Alizadeh، Fahima ؛ Nazaryan، Atiyeh ؛ Shaban Sorouri، Mona ؛
(8 صفحه - از 256 تا 263 )
کلیدواژه ها:EvaluationeducationstudentsAcademic progress
-
نویسنده مسئول : Azad، Navid Hasanpour ؛
(9 صفحه - از 264 تا 272 )
کلیدواژه ها:teacherStudentEducational SystemSoftwareLesson Process
-
نویسنده مسئول : Mnotazeri، Roghayeh ؛
(11 صفحه - از 273 تا 283 )
کلیدواژه ها:IdentityteenagerFamily cohesion and flexibilityEmotional self- regulatorycoping stress
-
نویسنده مسئول : Jamshidi Goharrizi، Faezeh ؛ نویسنده : Rahmannejad Sarabi، Marzieh ؛ Shahhosseini، Samin ؛ Ghasemi، Hossein ؛
(10 صفحه - از 284 تا 293 )
کلیدواژه ها:PerceptionNeurofeedbackinterventionRehabilitationLearning Disorders
-
نویسنده مسئول : Nouri، Mobina ؛
(10 صفحه - از 294 تا 303 )
کلیدواژه ها:TemperamentGeneralized Anxiety Disorder (GAD)Intelligence studentClassroom anxiety measure (CAM)
-
نویسنده مسئول : Kaviani، Sepehr ؛ نویسنده : Farahani، Hojjatollah ؛ Rikhtegar Mashhad، Sima ؛ Kamankesh، Pegah ؛
(9 صفحه - از 304 تا 312 )
کلیدواژه ها:neuroticismIntroversionEmotion regulation strategiesExtroversionemotional dysregulation
-
نویسنده مسئول : Abbasi، Davood ؛
(9 صفحه - از 313 تا 321 )
کلیدواژه ها:planningJob SatisfactionsupervisionManagement skillshuman resource coordination