بهار و تابستان 1392 - شماره 86 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
درآمدی بر شناسایی نیازهای انسان از دیدگاه قرآن با تاکید بر برتری نیازهای معنوی در سلسله مراتب نیازها
نویسنده : سلطانی، محمد رضا ؛
(36 صفحه - از 9 تا 44 )
کلیدواژه ها:روان انسانی در قرآنبرتری نیازهای معنوی نسبت به نیازهای مادینیازهای انسان از دیدگاه قرآنمقایسه نیازهای انسانی از دیدگاه قرآن و روانشناسیﻗﺮآنآل ﻋﻤﺮاندﯾﺪﮔﺎه ﻗﺮآنﻧﺴﺎءاﺳﺮاءاﺣﺰاب
-
نویسنده : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ شکر، عبدالعلی ؛ پور مولا، سید محمد هاشم ؛ شهیدیان، زهرا سادات ؛
(38 صفحه - از 45 تا 82 )
کلیدواژه ها:رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽروﯾﮑﺮد اﺳﻼﻣﯽﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻮﻣﯽروش ﻓﺮاﺗﺮﮐﯿﺐآموزههای اسلامیاﺧﻼق اداری @
-
نویسنده : تاج آبادی، حسین ؛ بیات، مهدی ؛
(22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:مقام معظم رهبريﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﺳﺎﻻريﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪيﻧﻈﺎم اداریﮐﻠﯿﺪ واژهﻋﻠﻤﯽ ـﻣﯽ رود
-
نویسنده : سید حسینی، سید محمد ؛ ابراهیمی سالاری، تقی ؛ مظلوم خراسانی، آزاده ؛
(22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها:وقفسازمان اوقافﺑﻬﺮهوريﻣﺪﯾﺮﯾﺖ وﻗﻒ در اﯾﺮاناﻣﻮالـ
-
نویسنده : خسروانیان، حمیدرضا ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ توکلی، مهناز ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽدﯾﻨﺪاريﺑﺎورﻫﺎي دﯾﻨﯽﻧﻬﺞ اﻟﺒﻼﻏﻪﺳﺎزﻣﺎن ﺑﻬﺰﯾﺴﺘﯽاﻋﺘﻘﺎداترواﻧﯽﺳﻼﻣﺖ روانﻋﻠﻤﯽ ـ
-
نویسنده : سهرابی، مهدیه ؛ ضرغام بروجنی، حمید ؛
(22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:دفاع مقدسراﻫﯿﺎن ﻧﻮرﮔﺮدﺷﮕﺮي ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺟﻨﮕﯽدﺳﺘﺎورد ﺳﻔﺮﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﻔﻌﺖﻣﺤﻮرﻋﻠﻤﯽ ـ @
-
نویسنده : نیک پور، امین ؛ منظری توکلی، علیرضا ؛ نوبری ایدیشه، سمیه ؛ محمدی، مرضیه ؛
(24 صفحه - از 169 تا 192 )
کلیدواژه ها:ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎي اﻧﺘﺨﺎباﻟﮕﻮي اﺳﻼﻣﯽ اﻧﺘﺨﺎب ﮐﺎرﻣﻨﺪاﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي دوﻟﺘﯽاﺛﺮﺑﺨﺸﯽ و ﺑﻬﺮهوری
-
نویسنده : طاهری عطار، غزاله ؛ سعدآبادی، علی اصغر ؛ پورعزت، علی اصغر ؛
(26 صفحه - از 193 تا 218 )
کلیدواژه ها:ﻣﻠﺖ در اﻧﺪﯾﺸﻪ اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ )ره(ﺣﮑﻮﻣﺖ و ﻣﻠﯿﺖ در ﺑﯿﺎﻧﺎت اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ )ره( ﻣﻠﺖﺳﺎزي ﺑﺮاﺳﺎس دادهﻫﺎي دﯾﻨﯽﺣﮑﻤﺮاﻧﯽ اﺳﻼﻣﯽ و اﻧﺪﯾﺸﻪ اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ)ره(ﻣﻠﺖ ﺳﺎزيروش دﻟﻔﯽروش اﻗﺪامﭘﮋوﻫﯽﻋﻠﻤﯽ ـ
-
نویسنده : عطافر، علی ؛ امیری، زینب ؛ کاظمی، علی ؛ امیری، یدالله ؛
(22 صفحه - از 219 تا 240 )
کلیدواژه ها:رﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮيﻣﻌﻨﻮﯾﺖ اﺳﻼﻣﯽرﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮي اﺳﻼﻣﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ @
-
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ نجاتبخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ موزیری قیری، محمد ؛
(17 صفحه - از 241 تا 257 )
کلیدواژه ها:ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ ﺳﺎﺧﺘﺎري ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ رﻓﺘﺎري ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ راﻫﺒﺮدي ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلروش دﻟﻔﯽHalalﻫﻤﮑﺎران