پاییز 1395 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تاثیر آموزش حافظه کاری مبتنی بر محرک های هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری-عملی
نویسنده : صمیمی، زبیر ؛ رامش، سمیه ؛ کردتمینی، مسلم ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:وسواس فکری-عملیبازداریآموزش حافظه کاری هیجانی
-
نویسنده : نوده ئی، خدیجه ؛ صرامی، غلام رضا ؛ کرامتی، هادی ؛
(14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:جنسسنهوشکارکردهای اجراییخواندنحافظه ی کاری
-
نویسنده : امرالهی، سارا ؛ مرادی، علیرضا ؛ حسنی، جعفر ؛
(10 صفحه - از 35 تا 44 )
کلیدواژه ها:حافظه شرح حالآموزش اختصاصی کردن خاطراتبیش کلی گراییتجارب تجزیه ای
-
نویسنده : گرجیان، فاطمه ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛
(9 صفحه - از 45 تا 53 )
کلیدواژه ها:اختلال اضطراب اجتماعیسوگیری تعبیرتخمین شناختیکارکرد های اجرایی
-
نویسنده : تازش، مریم ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ کدبور، پروین ؛
(12 صفحه - از 54 تا 65 )
کلیدواژه ها:بارشناختیاصل انسجامجزئیات فریبندهعلاقه هیجانیعلاقه شناختی
-
نویسنده : رحیمیان مشهدی، مریم ؛ شمسی پور دهکردی، پروانه ؛ بریزی، ناهید ؛
(12 صفحه - از 66 تا 77 )
کلیدواژه ها:هدف گزینیتکلیف استروپتکلیف تطبیق رنگ زنجیره ایحافظه اخباری