-
1.
نویسنده : شافعی ها، سمیه ؛ صالح اردستانی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1396 - شماره 109 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 75 تا 89 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهسناریومدل سازی دینامیکیسیستم ارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ جمشیدی، مینا ؛ گودرزی، پروین ؛ یوسفی، صامع ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (32 صفحه - از 145 تا 176 )
کلیدواژه ها:سنجشرفتار شهروندی سازمانیاستادان دانشگاه
-
3.
نویسنده : خشایاری، پژمان ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:خرید حضوریکالاهای لوکسرفتار خرید مشتریانخرید آنلاین
-
4.
نویسنده : ایرانشاهی، محسن ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (17 صفحه - از 63 تا 79 )
کلیدواژه ها:بخش بندی مشتریانطول عمر مشتریتازگی مبادلهتکرار مبادلهارزش پولی مبادلهکسب و کار بیمه
-
5.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛ کوشان، ندا ؛ سعیدی، نیما ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»پاييز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتاپسیس فازیفناوری اطالعاتسازمان بورستصمیمگیری چندمعیارهکیفیت خدمات الکترونیکیخدماتفازیشناسایی و اولویتبندی عواملمدیریت اوراق بهادارکاربران
-
6.
نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ مصلی، مهسا ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1400- شماره 125 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیتبلیغات ویروسینسل سوم تبلیغاتبازاریابی شبکه اجتماعیتبلیغات ارجاعیبازاریابی ارجاعی
-
7.
نویسنده : مصباحی جهرمی، نگار السادات ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراجالدین ؛ باقری، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 163 تا 188 )
کلیدواژه ها:قانونیشبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیکسب وکارهای نوپاخلااهای رفتاری
-
8.
نویسنده : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانکداریپویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
9.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ قاسمی، بهروز ؛ میرابی، وحید رضا ؛ قلی پور سنگلجی، پویا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (14 صفحه - از 99 تا 112 )
-
10.
نویسنده : حاجی اصغری، سیدیوسف ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مهرمنش، حسن ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛
مجله:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»بهار 1398 - شماره 41 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 243 تا 256 )
کلیدواژه ها:بانک کشاورزیگراندد تئوریشرکتهای دانشبنیانجمع سپاری