-
1.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیفروشندهفروش شخصیویژگی های فروشنده
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:برند چینیعوامل موثر بر برندگریزینگرش به برندگریزیقصد برندگریزی