-
1.
نویسنده : الحسینی المدرسی، مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیتنوع طلبیارزش سودمندانهارزش لذت جویانهحساسیت قیمتیاطلاعاتکیفیت اطلاعاتارزش خریدارزش خرید لذتجویانه
-
2.
نویسنده مسئول : کاظم پوریان، سعید ؛ نویسنده : محمدی، فاطمه ؛ توکلی، عبدالله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 148 تا 162 )
کلیدواژه ها:معنویتمعنویت سازمانیمعنویت در محل کارمعنویت فردیپژوهشمفهوممدیریت
-
3.
نویسنده مسئول : محمدی، فاطمه ؛ نویسنده : باقری، هوشمند ؛
مجله:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (19 صفحه - از 161 تا 179 )
کلیدواژه ها:بهرهوری نیروی انسانیکارکنان شهرداریمنابع انسانی برند محور
-
4.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:خرید برخطرفتار مصرف کننده اینترنتیارزش های مصرف کنندهخرید اینترنتیاطلاعاتمصرفکنندهمشتریارزشامنیت
-
5.
نویسنده : ایمانی، محمدنقی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»تابستان 1391 - شماره 12 (36 صفحه - از 71 تا 106 )
کلیدواژه ها:مدیریت مدرسه محورمعلمان توانمندمدارس توانمندمدارسمعلمانمدیرانویژگـیمـدارس
-
6.
نویسنده مسئول : سعدآبادی ارانی، علی اصغر ؛ نویسنده : خیاطیان، محمد صادق ؛ محمدی، فاطمه ؛ جعفریان، فاطمه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهاز 1402 - شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 219 تا 240 )
کلیدواژه ها:نوآوری رایگان در ایراننوآوری مصرفکنندهانگیزههای موثرنوآوران رایگانخبرهسنجی
-
7.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1395 - شماره 78 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 149 تا 178 )
کلیدواژه ها:نام و نشان تجاریوابستگي های نام تجاریشبكه وابستگي نام تجاریشركت بيمه ملتنقشه مفهومي برند (BCM)
-
8.
نویسنده : محمدی، فاطمه ؛ افسر، امیر ؛ تقی زاده، جواد ؛ باقری دهنوی، ملیحه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1391 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 135 تا 156 )
کلیدواژه ها:مشتریخدمات الکترونیکوفاداری الکترونیکفرآیند تصمیم گیری سلسلهمراتبی فازی