-
1.
نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛ رودانی، امین ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1389 - شماره 98 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 3 تا 26 )
کلیدواژه ها:بیمهاطلاعاتبیمهگرانتخابخریدارانعوامل آمیخته بازاریابی
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رودانی، امین ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 125 تا 136 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکویژگیهای جمعیت شناختی مشتریانالکترونیکیبانکداری الکترونیکیفناوری اطلاعاتمشتریفناوری اطلاعات و ارتباطاتمشتریانتمایل
-
3.
نویسنده : رودانی، امین ؛ اسلامی پرست، منا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (23 صفحه - از 37 تا 59 )
کلیدواژه ها:خدمات الکترونیکیچت بات هارضایت خریداران آنلاینکیفیت ارتباط با مشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : رودانی، امین ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 470 تا 492 )
کلیدواژه ها:رقابتهمکاریاتحاد استراتژیکهمرقابتیصنعت شیر و لبنیات