-
1.
نویسنده : سبحانینژاد، مهدی ؛ محمدی، ازاد ؛ نویسنده مسئول : احمدابادی ارانی، نجمه ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:هابرماسگفتگودیالکتیکسقراطفرایند یاددهی - یادگیری
-
2.
اثربخشی روش یادگیری معکوس برافزایش یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم در درس علوم
نویسنده مسئول : شاه محمدی، نیره ؛ نویسنده : سبحانی نژاد، مهدی ؛ حجتی، رقیه ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیدرس علومیادگیری خودراهبریادگیری معکوسدانشآموزان پایه ششم
-
3.
نویسنده مسئول : دیبایی صابر، محسن ؛ نویسنده : سبحانینژاد، مهدی ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 61 تا 75 )
کلیدواژه ها:شایستگیابعاد توسعهخبرگان آموزش و پروشمعلمان دوره متوسطه
-
4.
نویسنده : سبحانینژاد، مهدی ؛ برخوردار، رسول ؛ نویسنده مسئول : خاری ارانی، مجید ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 35 تا 47 )
کلیدواژه ها:ناشنوافرهنگ یادگیریکودک با نیاز ویژهروایتپژوهی
-
5.
نویسنده : حسینی خواه، علی ؛ جدا، نرگس ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛ نویسنده مسئول : کیان، مرجان ؛
مجله:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 32 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 117 تا 135 )
کلیدواژه ها:سازندهگرایینوخاستهگراییتحلیل مفهومبرنامه درسی روئیدنی