-
1.
نویسنده : العجی، حسان ؛ عزیزی، شهریار ؛ نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1401- شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:سوریهگردشگرینظریه داده بنیادبرند ملیبازآفرینی برندبرندسازیبرندسازی ملی
-
2.
نویسنده : پارساجم، محسن ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ حاجی پور، بهمن ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 19 تا 39 )
کلیدواژه ها:ریسک بانکیریسک مالیفناوری پیشرفتهریسک ارزیکارآمدی بنگاهاستراتژی رشدنفوذ در بازاررشد داخلیرشد خارجیریسک مقررات گمرکی
-
3.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ پریشانی، علی ؛ حسینی، سید محمود ؛ نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 189 تا 207 )
کلیدواژه ها:شبکهتحلیل همواژگانیشبکههای کسبوکارنقشهبرداری نظاممندکلیدواژهشبکههای کسب و کارمطالعاتواژگانرویکرد
-
4.
نویسنده مسئول : ابوطالبی نصرآباد، زینب ؛ نویسنده : قره چه، منیژه ؛ یاوری، الهام ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:تمرکززداییسکوی دیجیتال تکسفرینظریه رفتار برنامهریزیشدهتاکسی اینترنتی
-
5.
نویسنده : باورصاد، بلقیس ؛ نوروزی، پویا ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیعوامل پشتیبانی مدیریت ارشدچشم انداز کسب وکارتخصص عوامل خارجیموفقیت برنامه ریزی منابع سازمان
-
6.
نویسنده مسئول : حسن زاده، نصراله ؛ نویسنده : حمیدی زاده، محمّدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 79 تا 111 )
کلیدواژه ها:شناسایی الگوارتباطات یکپارچهبازاریابی یکپارچهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)ارتباطاتبازاریابی یکپارچهشناساییارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابیمشتریطراحی
-
7.
نویسنده مسئول : حاجی پور، بهمن ؛ نویسنده : یوسف، هلا ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:گردشگریتصویر ذهنیTourismبازآفرینیReconstructionmental imageنظریه رفتار برنامهریزیشدهاستراتژی تبلیغاتTheory of Planned BehaviorAdvertising Strategy