-
1.
نویسنده : قاضیزاده، دکتر مصطفی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1382- شماره 2 ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:صادراتآسیای میانهابعاد محیطیعناصر آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط داخلی شرکتمحیط ملی
-
2.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ زندیه، زهره ؛ روشن قیاسی، رقیه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:نگرشتجارت الکترونیکیهنجار ذهنینوآورپذیری در فناوری های جدید
-
3.
نویسنده مسئول : قاضی زاده، مصطفی ؛ نویسنده : بیگی نیا، عبدالرضا ؛ عباسپور، مهرنوش ؛ عنبری، احسان ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحه - از 407 تا 422 )
کلیدواژه ها:بیمهبازاریابی رابطهمندوفاداری مشتریاننرمافزار لیزرلشرکت بیمه ملتبازاریابی رابطهمند توسعهیافتهمدل توسعهیافته بازاریابی رابطهمند.ERM
-
4.
نویسنده : توکل، نجمه ؛ سرداری، احمد ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 21 ISC (12 صفحه - از 49 تا 60 )
-
5.
نویسنده : بت شکن، دکتر محمد هاشم ؛ علیزاده، ناصر ؛ نویسنده مسئول : قاضی زاده، دکتر مصطفی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (12 صفحه - از 283 تا 294 )
کلیدواژه ها:رشد اقتصادیشاخصشاخص کل بورسپیشرو بودن