-
1.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ عباسی، محمد رضا ؛ اعظمی، محسن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:استعاره [1]بازاریابی[2]تبلیغات[3]برند[4]
-
2.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر 1379 - شماره 157 ISC (6 صفحه - از 28 تا 33 )
-
3.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛ ایدی، محمد ؛ آقابیگی، مهدی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 17 تا 26 )
کلیدواژه ها:ایرانعراقتحلیل عاملیتاکسونومی عددیرتبه بندیمرزیغربمهرانتجاری
-
4.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛ ترکمنی، محمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1389 - دوره جدید - شماره 41 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:استراتژيفناوري اطلاعاتمديريت ارتباط با مشتريبازاريابيمدل نظريمشتریاطلاعاتمشتریانسازمانرضایت مشتری
-
5.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛ کاظمیان، شهره ؛ مکی، منوچهر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1391- شماره 53 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 72 تا 85 )