-
1.
نویسنده : Mazdayasna، Golnar ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2010, Volume 13 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 99 تا 124 )
کلیدواژه ها:HumanitiessciencesEnglish for Specific Purposes (ESP)Native Language (NL)FirstLanguage (L1)Target Language (TL)Engineering
-
2.
نویسنده : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ Cheraghi، Masoud ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2013, Volume 7 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:complimentcompliment responsesexplicit and implicit feedbackteaching pragmatic competenceEFLYouToRoseExplicitEnglishESL
-
3.
نویسنده : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ Beedel، Morteza ؛
مجله:Teaching English Language»August 2007, Volume 2 - Number 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:Grammar InstructionError CorrectionExplicitimplicit learningParam>form focusmeaning focusexplicitimplicit learning<
-
4.
نویسنده : Haji Maibodi، Ashraf ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2015, Volume 4 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 99 تا 129 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsindividual differencesinstitutional discoursespeech actsEFLIranianPragmaticSituation
-
5.
نویسنده : Khoshkhoo، Amin ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Winter 2010, Volume 2 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 27 تا 46 )
-
6.
نویسنده : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2010 - Number 217 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 19 تا 44 )
کلیدواژه ها:TaskStrategyTask difficultybased strategy assessmentfrequency questionnaire