-
1.
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ محمدیان، بهزاد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 13 تا 31 )
کلیدواژه ها:نوآوریسرمایه فکریقابلیت یادگیری سازمانیعملکرد توسعه محصول جدیدرکود دانش
-
2.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ کاردگر، محمدجواد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 177 تا 191 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریمعیارهای وفاداری مبتنی بر نگرشمعیارهای وفاداری مبتنی بر رفتارروش های تصمیم گیری چند معیاره
-
3.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک
-
4.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ بانویی، عارف ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1387 - شماره 27 ISC (32 صفحه - از 59 تا 90 )
کلیدواژه ها:قیمتمنصفانهانصاف درک شده از قیمت
-
5.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ عارفی، اصغر ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:برندلوازم خانگیجايگاهمحصول یخچال فریزرنقشه ادراكيمشتریان
-
6.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ حسین زاده، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهی (WOM)کیفیت درکشدهرفتارخرید سبزکالاهای سبز.
-
7.
نویسنده مسئول : خورشیدی، غلامحسین ؛ نویسنده : جوان دوست، کاظم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:استراتژیبازاریابی مبتنی بر همکاریصنایع غذایی .بازاریابی مبتنی بر همکاریمدلتوسعهپژوهش
-
8.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی