-
1.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
2.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ موید، ندا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:قانونبازاریابیبرندتعمیم برندهویت تیمی.
-
3.
نویسنده : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 411 تا 428 )
کلیدواژه ها:قانونبازاریابیبرندهویت تیمیگسترش برند