-
1.
نویسنده مسئول : شفیعیون، رسول ؛ نویسنده : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحه - از 771 تا 786 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
نویسنده مسئول : شفیعیون، رسول ؛ نویسنده : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحه - از 771 تا 786 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک