-
1.
نویسنده : زاهدی، شمس السادات ؛ نخعی، بهنام ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1374 - شماره 19 ISC (26 صفحه - از 15 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت فراگیرکیفیتاطلاعاتکارکنانمشتریسازمانرضایت مشتریتوسعه
-
2.
نویسنده : نخعی، بهنام ؛ زاهدی، شمس السادات ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1374 - شماره 28 ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:کیفیتجایزۀ کیفیتژاپنکنترل کیفیتمدیریت