-
1.
نویسنده : طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ قاسمی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (37 صفحه - از 68 تا 104 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریسازمانهای خدماتیجذابیت بین فردیعدالت ادراک شده خدمات
نویسنده : طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ قاسمی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (37 صفحه - از 68 تا 104 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریسازمانهای خدماتیجذابیت بین فردیعدالت ادراک شده خدمات