![68](/view/entityimage/pageimage/aaj.gif?articleid=2018581&number=41&pagenumber=68&language=fa)
نویسنده: طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ قاسمی، مریم ؛
مطالعات مدیریت و کار آفرینی پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (37 صفحه - از 68 تا 104 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/AAA.gif)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری سازمانهای خدماتی جذابیت بین فردی عدالت ادراک شده خدمات
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![68](/view/entityimage/pageimage/aaj.gif?articleid=2018581&number=41&pagenumber=68&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.